Friday, April 17, 2015

日本中部.關西之旅 - 名古屋快買篇

上篇講到我地想快D由高山落番去名古屋,捨棄左PASS,改搭JR......

用 11020 yen 去換早大半小時到達名古屋,值得嗎?

到達大須觀音時,相信活動已經完了。


Day 1剛到名古屋,一個廣告吸引左我地決定Day 3 要早少少落番去名古屋,
可惜喺高山預約唔到早一點班次,改搭JR 後本來可以早1小時,但竟然Delay =.=




一場黎到更係唔會咁快完啦!
將行李寄存係Locker 就行啦!



就黎一場快食快買吧!XD

大須觀音通り好長,1小時沒有可能徹底行完,唯有睇中Target 即去XD
我的上班鬧鐘提醒模式都要on喇,因為要趕去京都的那班車XD


名古屋有好多 ”手羽”





食間可愛D 既先XD



旅行為何要這樣呢?XD 

哈!其實我地並唔執著買唔買到野,只係想用最短時間去周圍睇下姐!
最後好好彩都買到XD (身上穿的外套也是幾年前在北海道買的^^)


鬧鐘響喇!要返去車站拎行李走喇!

結果我地竟然忘記左個位係邊=.=||
名古屋站太多不同鐵路,又名鐵、又近鐵、又JR、又地下鐵......係咁行錯路,勁緊張會miss 班車,好彩最後Last minute 趕上XD
旅行Go Go Go 模式雖然不輕鬆,但在車上回想起當中的趣事時,都覺得好笑XD


這一天應該是最混亂的一天吧!
旅途中會有很多預計不到的事情發生,好的、壞的都是一種經歷。


到達京都,夜深了……是時候食宵夜XD


待續...

更多生活旅行事的分享^^
Life goes on.