Monday, July 27, 2015

16天台灣環島遊:澎湖本島1日遊(下)

Day 3 澎湖本島


跟著李大哥嘅步伐,我地繼續行程!



第6站:石塔
澎湖有好多塔,都係一D風水陣,係祈求平安嘅,有D似香港沿海嘅天后廟!
呢個石塔有少少似一頂帽咁喎!



第7站:通梁古榕樹
呢棵係通梁古榕樹!聽李大哥講,呢棵榕樹睇落好似由好多棵結合而成,但實際上就是一棵榕樹不停咁蔓延生長而形成。落地生根完再開枝散葉,好勁呀!


喺通樑古榕樹下,可以涼一涼^^



第8站:中屯風力園區
香港只有一個風車喺南丫島,而且仲要行山上到去先影到相,所以當我見到中屯風車時,真係好興奮呀!遠在天邊近在眼前呢!
我要同風車一樣,轉去唔同嘅地方、不同嘅國度!



第9站:跨海大橋
我地黎到左澎湖跨海大橋,呢度更係必跳之地啦!


第10站:奎壁山海底步道
原來澎潮都有魔西分海呢?!XD
我地到達時,眼前仲係一片海洋。水位都唔太高,好多人都開始行啦!我地都出發!

短短十分鐘嘅時間,海水被分開左。一條S字型嘅海底步道漸漸浮現喇!⋯
就好似摩西出埃及時劈開紅海神蹟一樣,非常奧妙呢!

聽李大哥講,呢個情景每日下午2點幾左右都會出現而且會停留上4小時左右,之後又會變番一片海喇!最值得一睇更係分海嘅過程啦! 
在澎湖嘅第1日,我已經覺得大開眼界喇!



待續......
下篇:16天台灣環島遊:日夜爽玩比基尼島(上)

更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler