Wednesday, July 15, 2015

16天台灣環島遊:結伴同行相處篇

Day 1 台北:京站大師商旅 + 寧夏夜市
作為試玩員嘅我地,除左玩之外,當然仲有住宿體驗啦!雖然每日都換唔同酒店或者唔同房間好麻煩,不過亦都因為咁,我地體驗左好多唔同類型嘅住宿!




第一晚我地入住京站大師商旅,apartment式酒店很有家的感覺呢!京站大師商旅




喺台北車站Y1出口,有個大師商旅櫃枱 for Check in!



Check in 完就會帶你去到前少少Y3 出口附近入住!



先上5樓平台,再轉Lift 上18樓,1815號房間,到達我地嘅Apartment 啦!


一入到去我地已經攤開晒D野,個客廳基本上係我地逗留得最耐嘅地方XD個一晚我地一齊坐係梳化談下心,Albey 仲推介左好多台灣節目比我呢!


見到有2間房,哈!我地更係要決定邊個訓邊間啦!我地猜”包剪揼”決定XD,結果......睇片啦!


雙人房,又有電視又有大窗口睇夜景,正!




單人房,其實都好寬闊,靜靜地岩訓覺!



京站大師商旅附近有個小型夜市,亦都係我地今次旅程第一個夜市-寧廈夜市!


個度人少少但食物種類都多,由頭到尾行左1轉!





最後決定試下呢間泡菜炒麵蔥油餅,好好食呢!
食完野返到酒店,都差唔多12點,3個鐘後我地嘅行程就正式開始啦!


待續......
下篇: 16天台灣環島遊:陽明山日出+行山之旅


更多分享與交流:
Facebook
lnstagram