Friday, July 31, 2015

16天台灣環島遊:日夜爽玩比基尼島(下)

Day 4 澎湖比基尼島-夜釣墨魚、沙灘放天燈、玩火表演



喺比基尼島嘅日程完結之後,我地就出發去夜釣小管喇!

小管?係咩黎架?我同Albey 選行程個時,都唔知係咩??XD
哈!原來小管係墨魚,即係夜釣墨魚XD
台灣叫小管,香港叫墨魚,馬來西亞叫”梭冬” (港式拼音XD)
想知馬來話嘅我現在釣緊墨魚點講,睇片啦!

日落後出發!


喺未開始之前,教練就先同我地講下釣小管嘅方式同注意事項。
之後我地就一人拎一支釣桿就開始啦!


墨魚都幾難釣,要係咁Chok下Chok下,因為下面有個發光體吸引D墨魚游過黎!
同埋兩個人唔可以企得太近,如果唔係好容易魚絲打結!
Chok左成晚好累呀!都係冇反應嘅!
之後Albey就爆左句,要好似 “愚公咁釣魚” XDXD
哈!我竟然都覺得呢句係岩,睇黎我地D中文都麻麻!
咁姜太公咪要去移山XDXD
結果我地全船人都係冇收穫呢!可惜......
不過好多野都係享受過程嘛!


原來今次行程除左體驗夜釣之外,仲有安排現場睇漁船圍捕丁香魚同小管架!第1次睇漁船點樣捕魚,又令我大開眼界喇!船隻向示範捕魚嘅漁船買左漁獲後,就即刻拎返去島上準備宵夜喇!



生嘅墨魚同丁香魚,第1次拎上手,感覺不太好XD

船員將漁船捕獲嘅小管煮成左一大鍋嘅小管麵線呀!


煮熟左或者係切左片就唔同喇!我要獨食......就奇啦!
嘩!小管沙西米、 辣炒小管、小管麵線、 清燙小管和涼拌丁香魚一共5樣宵夜,好豐富呀!
即撈即煮,果然特別鮮甜特別好食呢!


更係要分甘同味啦!



吃完宵夜後,估唔到仲有放天燈同玩火表演節目呢!
呢次係我第1次放天燈呀!
以前喺平溪嘅時候好想試一試,不過人太多,見到D天燈都放唔高就跌左落黎喇,咁樣意頭唔好呢,所以都冇試!
估不到喺比基尼島會有得放天燈呀!喺沙灘放天燈,好浪漫呀!


我同Albey 嘅願望都係一樣,我地要環遊全世界!!!

天燈嘅另一邊,我地各自再寫上自己嘅夢想。諗黎諗去都係旅行XD 咁就比我一輩子旅行吧!



天燈點亮了,照著我地嘅夢想呀!
倒數10秒後,我地嘅天燈就飛上去,飛到好遠呀!希望我地都願望成真啦!^^


接著精彩嘅玩火表演,睇到我地都目瞪口呆呀!最鐘意最後一幕噴火,聽講係飲左煤油,好危險呀!


呢一晚真係好難忘呢!

待續......
下篇:16天台灣環島遊:被遺忘的島嶼

更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler