Monday, July 13, 2015

16天台灣環島遊:出發尋找同伴篇

Day 1 香港國際機場>台北






第一次同黎自唔同國家完全唔識嘅人,相約喺另一個地方嘅機場,一齊展開旅程......真係從來都冇諗過,但我地就做左啦!




香港去台灣大約2小時,馬來西亞去台灣要差不多5小時,所以我比Albey遲出發但較早到呢!好興奮地拎完個喼,行出去入境大堂,打算由T1 去 T2 航廈時,發覺我竟然”蝦碌”到拎錯左個喼XD 個時我想行番轉頭,但比地勤職員阻止左,原來個度係有出冇入!=.=||地勤職員教我去旅客中心搵幫手,旅客中心職員就幫我打電話去行李部,講出航班、原本同拎錯左嘅行李條碼,就可以幫我搵番個行李,好有效率呢!我去過咁多次旅行,呢一刻終於覺得個行李條碼係好有用!XD


拎番個喼之後,再出發去T1 航廈,接我嘅同伴機啦!


我地終於見面啦,就黎要展開我地嘅”兩個人的旅行”!


出發前我地當然要買定電話卡,呢個年代上網重要過打電話,所以我們選擇左中華電信15日型嘅無限上網電話卡 NT$700, 台灣朋友話抵,應該抵掛! 


諗一諗,我同Albey其實都好似!我識講普通話,不過歪一點XD她識講廣東話,都係歪一點XD溝通上我地完全冇問題,仲會鬧出好多笑話呢!

待續......

下篇: 16天台灣環島遊:結伴同行相處篇


更多分享與交流:
Facebook
lnstagram