Saturday, July 25, 2015

16天台灣環島遊:人生就是要享受

Day 2 台北住宿體驗 :薇閣汽車旅館


晚上10點左右,我地由101返去京站大師商旅拎行李,再去新嘅酒店體驗住宿!1日嘅行程終於完左喇!
因為太累,又考慮到第2日仲要搭早機,所以我地二話不說就搭的士去第2間酒店喇!
正正因為咁,我地先可以感受到汽車旅館由Check In 到入房嘅全程體驗呢!
我地都係第1次住汽車旅館,所以由Check In 開始已經成個大鄉里咁,覺得超正呀!
好興奮但同時又好焦急,因為我地所剩嘅時1間唔多,即係享受嘅時間都唔多XDXD
首先係車上Check In 已經令我地好驚訝!!!
當車駛入去私人車庫時,OMG 原來每間房都有個私人車庫,連司機大哥都話呢度係高級Motel 呀!
未入去都咁興奮,入左去點算好呢XD


一打開房門Albey 已經驚訝到”咀巴都關不到了”!因為我地睇到KTV、按摩池,真係有D後悔咁夜返黎Check In呢!XD



我地住嘅房間係以魔幻電音為主題,KTV設施開放時間係早上9點一直到凌晨12點。

我同ALBEY更係把握最後個幾鐘啦,不停唱不停唱不停唱......超high呀!原來香港女生同馬來西亞女生聽嘅歌、唱嘅歌都差唔多,Albey仲識唱廣東話歌添!呢一晚真係好好嘅音樂交流呀!


聽完K更係要浸番個浴啦!
識左唔夠幾日,我地已經一齊浸浴XDXD,最正係一邊浸一邊Share人生觀、旅行事!
今晚我地嘅關係真係邁進左一大步呀!XD


我地仲訓埋同一鋪床添!(哈!影相姐XD)
呢個變左我地工作地方啦!其實我地成晚都係度打文章,呢一晚我係冇訓過架!~T^T~
享受係雖要付出代價架!XD

薇閣仲有好多唔同主題嘅房間,其中有個旋轉木馬主題非常吸引呀!,希望下次有機會入住啦!


呢度D 用品都好齊全,基本上帶個人同一套衫過黎都夠啦! 哈!


呢度仲有外帶早餐服務,方便我地聽朝搭早機前享用,真係好!
估唔到第1日已經咁精彩,咁好嘅享受,之後......哈!好期待呢!



待續......
下篇:16天台灣環島遊:出發澎湖篇
更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler