Monday, July 27, 2015

16天台灣環島遊:出發澎湖篇

Day 3 台北松山機場>澎湖


冇訓過嘅我地,早上5:45 已經黎到松山機場,準備搭內陸機去澎湖啦!
我地搭立榮航空嘅航班,好舊式呢!
我曾經試過喺兩星期內搭過9次飛機,大部份都係內陸機。
乘搭內陸機時都比較緊張,因為喺唔熟悉嘅環境下,好怕錯過航班,所以一般都會早到。
喺台灣乘搭內陸機都係第1次渣!乘搭內陸機提前1個小時就可以啦!原來內陸機行李托運只係包10公斤,但我嘅行李有20公斤,要比多$160 台幣,好在比我想像中低呢!


呢架飛機機翼係轉架,好懷舊呢!

台北松山機場,麻雀雖小,五臟俱全,提供內陸及國際航線服務。



Check In
國內線報到櫃位,感覺上像郵政局呢XD

行李托運

原來Check in 同行李托運係分開架。

入去禁區

奇怪嘅係水係可以帶上機??!

準備登機喇!



呢班機係我搭過嘅飛機中最窄嘅,每邊只有2個座位,唔通呢D就係台灣國內線嘅特色?


睇到架機嘅時候真係有D驚會有危險呢!好在最後我地安全抵達澎湖喇!

由台北去澎湖都只係1小時左右,好方便呢!


'' 澎湖灣,澎湖灣,外婆的澎湖灣”
Albey對澎湖嘅印象係黎自潘安邦嘅呢首歌。
原來呢首係Albey 由細聽到大嘅歌,唔怪得一到澎湖佢就係咁唱啦!
而我對澎湖嘅最初印象就係一張雙心石滬嘅婚妙相,靚到真係好想親身去睇下呢!
結果我地大家都估唔到係會以咁嘅方式黎到澎湖呢!唔通呢D 就係緣份?XD



待續......
下篇:16天台灣環島遊:澎湖本島1日遊(上)
更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler