Monday, August 10, 2015

16天台灣環島遊:向墾丁出發

Day 6 澎湖>墾丁 +墾丁住宿體驗: 恆農假期

早上我地滑完水,行完馬公市,下午就要同澎湖告別,向墾丁出發喇!
35分鐘嘅機程,我地話咁快就到左高雄機場,比台北過黎仲要快呀!


好彩Albey都好熟路,喺機場搭到去左營站,打算再轉墾丁快線!


正當我地要去買墾丁快線票個時,有個拼車司機出手抵過墾丁快線價錢,而且時間又快D,我地就決定去拼車喇!


好可惜,我個行李太大,其他乘客又多行李,司機放左好多次都唔夠位,我地唯有去搵其他司機啦!
最後我地搵到個同價錢嘅,但要等埋另一個客人!


等緊嘅時候,我地好充份利用時間,一邊食飯盒,一邊整理早上活動嘅相同片啦!


我地拼車直接到墾丁酒店,第1晚住喺恆農假期,接近恆春!
之後個邊酒店經理同我地講左好多恆農假期歷史、呢邊有咩玩有咩食!
最搞笑係講左成個鐘,原來我地今晚唔係住係度囉!佢話因為恆農假期主要都係接待團體客,所以我地今晚會去另一邊=.=||| 個時心諗住邊都好啦!我地要快D打文章呀!

最後佢車左我地去一個外面好西式入面好中式嘅類似民宿嘅地方!

呢度就係今晚我地住嘅地方喇!


其實呢度係我同Albey都覺得成個旅程最差嘅住宿地方!
因為呢度係細到打唔開個行李箱,Albey索性將行李箱放上去雙人床嘅另一邊,同個箱一齊訓!而我個箱就唯有半打開啦!


連門口位都唔可以完全打開行李箱呢!

不過其實望真D,呢間民宿都幾傳統幾有特色!好似我睇台劇D 老一輩嘅屋企咁!
個廳好有屋企嘅感覺!


一張張珍貴嘅相片,現在嘅相好多時候都放入外置Harddisk,好耐冇見過真正曬出黎嘅相喇!
傳統嘅民宿都係一種好特別嘅體驗呢!


待續......
下篇:16天台灣環島遊:墾丁拼車一日遊 (上篇)


更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler