Friday, August 14, 2015

16天台灣環島遊:墾丁拼車一日遊 (上篇)

Day 7 墾丁 


上年3月底,我喺墾丁以電動車方式旅遊,因為個時只有兩日,好多地方都未去呢!
咁就比我一個理由重遊舊地啦XD 哈!

今次揀左拼車一日遊,以唔同方式重遊舊地!
專車會喺唔同飯店接客人,人齊左就可以出發架啦!

司機每到一個景點,就會停落黎比我地影下相。
大景點就停1小時左右,小景點就停20到30分鐘不等。
拼車遊要注意嘅就係要知道每個景點嘅返黎時間,仲有車牌號碼,千其唔好上錯其他車呀!
唔識騎電動車,拼車遊就最好啦!可以解決左景點與景點之間交通上嘅問題喇!

上午嘅行程有5站,我地就黎一個check point 跑景點啦!

第1站:船帆石
一帆風順,寓意我地嘅旅程開始啦!哈哈!


第2站: 砂島-貝殼砂砂灘

呢個位真係幾靚,所以第2次黎同1個位都要再影呢!XD


第3站: 鵝鸞鼻公園

鵝鸞鼻公園入場費:$40台幣,我地有1小時玩嘅時間呢!

呢度好似馬來西亞呢!哈!Albey太黑,睇唔到佢XD

鵝鸞鼻燈塔, 上一次黎錯過左,今次補番。
喺度令我地諗番起澎湖東吉嶼嘅黑白燈塔呢!

燈塔旁嘅小紫花

第4站:台灣最南點
上一次黎,我跌左一張即影即有,然後就講笑話會返黎再搵,結果我真係返左黎呀!

相片呢,一定同我一樣去左唔同嘅地方旅行啦!XD

第5站: 龍磐公園

有好多珊瑚礁石炭岩台地!


大家如果見到呢D椰子檔,冇冰嘅話,千其唔好飲,因為唔凍嘅椰子好難飲呢!中伏!!!


原本我地安排喺後壁湖午餐,點知同車遊客話之前幾日有黎過都好多人,要排隊等好耐呢!
之後就問司機會喺邊度食野......

哈!最後我地成車人跟左司機去”在地人海產”食平價海鮮啦!




待續......
下篇:16天台灣環島遊:墾丁拼車一日遊 (下篇)


更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler