Sunday, August 2, 2015

16天台灣環島遊:澎湖最新海上運動

Day 6 澎湖: SUP海上探險/龍舟板衝浪/寬板滑水

怕水嘅我又要去挑戰一下自己嘅限度啦!今次挑戰嘅係寬板滑水,由快艇同滑水繩索帶動滑水板嘅水上活動。喜歡速度嘅我,真係好想學識,但怕水嘅我就好驚喇!真係一個令我好矛盾嘅活動呀!XD 哈!怕水都要玩, 呢個就係挑戰啦! 我係一個敢於挑戰嘅人,唔試過係唔會死心,因為我相信Never try, Never Know!


換好裝備,更係要同滑水達人們影番張Chok相先啦!XD

哈!之後就輪到我地同行4人啦!我地都好Cool呀!準備去滑水啦!


波賽頓海洋運動俱樂部
https://www.facebook.com/Poseidon.Wakeboarding.Club?pnref=lhc

呢度嘅設備好齊全!

救生衣都好靚呀!

喺開始前,店長先親自示範滑水嘅姿勢同技巧!

快艇準備出發啦!

滑水達人表演寬板滑水! 好勁呀!

哈!店長拎住我個Cam準備影底滑水達人嘅英姿呀!(哈!睇片啦!)


首先係Albey上陣,Albey體力好好,竟然可以玩到3次呀!呢張就係佢嘅最佳照片啦!


我係第二個落水,喺船上等待......其實好緊張呢!


到我啦!當我跳落水嘅一刻,我就開始同自己講我要克服怕水,結果我可以冷靜咁浮喺水中,慢慢就爬上滑水板,開始啦!超緊張呀!


第一次滑嘅時候,我可以跪係度,想起身就跌左落水啦XD 平衡唔到呢!
玩呢個活動真係好花體力,當我第2次再爬上去準備跪嘅時候,已經唔夠體力再拉動身體跪上去,哈!雖然失敗左,不過係一個好好嘅體驗呢!^^


之後到啊麗,最後都可以企到!好叻呀!

最後就係李大哥,好勁呀!仲可以單手擺POSE呢!


玩完寬板滑水,我地就開始海上漂流啦!

呢個龍舟板衝浪,感覺好似”少年PI",喺海上漂流呢!

玩嘅時候先要從坐住黎划開始,熟左之後就可以企起身划!

感覺呢個比較容易,好快就上手啦!
不過企起身嘅話,要好有平衡力,如果唔係會跌落水架!



都係坐住咁樣喺海上飄流好D,好舒服呢!



最後我地就上演一幕死亡大對決,我同Albey 學西部牛仔,背對背進行水鎗對決!
(邊個贏?睇片啦!XD)




之後大家拎住水槍見人就射,豪不留情XD哈哈! 
呢一刻,我地都好似搵番童年嘅感覺呢!

雖然今次我地嘅專題係”兩個人的旅行”,但我同Albey都覺得人多一齊玩,熱鬧D,係特別開心呢!


待續......
下篇:16天台灣環島遊:澎湖馬公市必遊景點

更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler