Friday, August 21, 2015

16天台灣環島遊:夜宿海生館(上篇)

Day 8 夜宿體驗:海生館-台灣水域館日與夜



雖然今次我地錯過左墾丁嘅海上活動,不過我地可以用另外一個方式走進海洋世界!

我地下午嘅行程係夜宿海生館,所以我地就黎到左國立海洋生物博物館啦!

呢個係我地夜宿海生館嘅初體驗,所以我地都好興奮呀!
早D入去登記同逛逛先!


首先喺門口服務台登記拎左張證,我地今晚訓台灣水域館呀!唔知會係點呢!

夜宿體驗下午4點開始,喺未開始之前,我地就寄存行李係Reception,去玩下水,Hea下先!XD

嘩!好多小朋友呀!

呢D 海洋公仔一定都吸引唔少小朋友喇!


呢間D野飲又夠凍又好飲呀!


玩完一輪,我地當然要爭取時間打下遊記啦!

夜宿體驗第1日部份終於開始啦!

1. 報到及行李放置

我地去地下嘅行李房擺行李啦!

因為我地個行李太大,有鎖嘅行李櫃唔夠我地放,所以要放係呢個特大行李房呢!

2. 夜宿活動精神及行程說明


首先派發體驗學習手冊,聽到行程都覺得興奮呀!
對於唔識游水嘅我地,要了解海底世界,夜宿海生館就係一個好好嘅體驗啦!
有專業嘅導覽,不但可以了解海底嘅日夜變化,仲可以去後場睇一睇工作人員嘅工作,親自餵水母同魚仔,超正呀!

3. 就寢選擇之展示館深度導覽


我地跟著導覽人員到左今晚入住嘅台灣水域館參觀,由河流嘅上游開始一直到河口、潮間帶、觸摸池、珊瑚礁,了解左好多台灣水域嘅海底世界呢!
 

      
魔鬼魚對住我地笑呀!好可愛呀!

珊瑚礁區,唔洗浮潛都睇到咁靚嘅珊瑚礁同彩色熱帶魚呢!

喺觸摸池,我地摸左好多海洋生物,海膽、海星、海兔、海參、寄居蟹全部都摸完,感覺好得意呢!


呢個View 咁正,我地今晚就訓呢度啦!

4. 海洋活力補給晚餐


之後我地就黎到海景餐廳食個晚飯!

晚餐好豐富呢!

5. 夜探海洋奇世界

入夜後,我地再去睇下台灣水域館夜晚有咩變化啦!
原來入夜呢度係會關晒燈,導覽人員就拎住電筒由河流嘅上游開始慢慢觀察佢嘅變化喇!


晚上明顯地魚兒活動漫左好多,應該係訓緊啦!

最嚇我一跳嘅係喺觸摸池,原來平時睇落郁都唔郁嘅海澡類、海膽、海星、海兔、海參喺晚上都非常活躍架!真係大開眼界呀!見到佢地郁得咁快,都唔敢摸,有D核突呢!


6.參觀台灣水域館嘅後場


後場係海生館嘅秘密花園,亦都係夜宿體驗中最特別嘅環節,因為通常只有工作人員先可以入去,但只要參加呢個夜宿體驗,唔單止可以參觀仲可以餵飼添!

喺底下睇魚池,好壯觀呢!

喺台灣水域館見完水母之後,我地仲有機會近距離接觸呢!

第1次用浮游生物去餵水母,估唔到仲可以摸水母添!(睇片)

呢D浮游生物,好似實驗室嘅調劑呢!


不過摸個時都好驚被傷到呀!


有條鯊魚想上黎,好彩有驚冇險!


之後我地仲有得用乾蝦餵魚仔,一拋D魚糧落去就有一大群魚游過黎,好得意呀!(睇片)



7. 手創海洋DIY


導覽結束後,我地有一D自由活動時間可以到DIY區自製黏土手信!
我:墾丁海洋中嘅小小魚兒
Albey:澎湖嘅東吉嶼燈塔

8. 與海洋共眠


台灣水域館嘅大洋池係最受歡迎嘅夜宿地呢!晚上魚池會關燈,我地就可以喺黑夜中感受海底世界喇!


先鋪好床單,再去地下嘅行李寄放層洗臉刷牙,準備今晚與海洋共眠喇!

9. 試玩員的精神

正常地夜宿,完晒所有行程就可以同魚仔一齊訓覺喇!
但作為試玩員嘅我地,行程嘅完結就係工作嘅開始啦!
哈!講明體驗,我更係要夜宿一下先啦!訓左2小時,半夜3點起身,開始工作!


首先更係要係地下室拎番D充電器先啦!呢度有個小型有鎖充電櫃係for 電話同小物品嘅!


而我嘅電腦要充電,就要搵個大型D啦!唯有拎埋被,搬去台灣水域出面Reception位充著電工作啦!
打打下突然聽到腳步聲,原來係巡邏員~哈!佢比我嚇左一跳呢!
仲問我係咪訓唔著XDXD 我係好想訓,但唔訓得呢!T^T
之後早上7點左右有好多同館夜宿嘅都見到我問同一個問題!睇黎呢個位太開揚啦!XD

想有我地嘅體驗?
https://www.kkday.com/zh-tw/product/1894?cid=2076

海生館有3個區,包括:
台灣水域、珊瑚園和世界水域,我地今晚訓台灣水域館,第1日嘅流程只會導覽參觀夜宿嘅館,其他2個館就要自己第2日去睇啦!



待續......
下篇:16天台灣環島遊:夜宿海生館(下篇)
更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler