Monday, August 31, 2015

16天台灣環島遊:為咩行到最盡?

Day 10 高雄>台中 (在高鐵上)




下午我地要離開高雄,準備向台中出發喇!

好彩Albey 熟台灣嘅System,我地前一日係便利店買左飛姐!

咁都唔洗太趕,等我地(扮)休息下先XD


上左高鐵,我地先記得我地未食午飯呢! =.=


呢一刻,我地聽到廣播,好似話係車頭有便當,於是就由我地坐嘅第4卡行到去第1卡,點知問左人,又話係車尾第6卡,之後我地又由車頭行番去車尾!>.<
我地為左食,喺高鐵嘅車卡入面由頭行到最盡呢!

Yeah! 終於買到我地嘅便當午餐喇!

我都係第1次喺台灣高鐵食便當渣!


辛苦買番黎嘅係特別好味架!XD


待續......

下篇:16天台灣環島遊:台中高美半日遊


更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler