Friday, August 14, 2015

16天台灣環島遊:墾丁拼車一日遊 (下篇)

Day 7 墾丁 沙灘、日落、雙彩虹、下雨!

食完午飯後,我地就繼續行程啦!
下午都係有5個地方!全部我都未去過,當然要相機不離手不停咁影啦!

第6站: 阿嘉的家 


我冇睇過海角七號,所以去到阿嘉的家都唔係太有同感!
不過我會因為去過一個地方而睇一部電影嘅!哈!就好似上年嘅”Notting Hill”咁!

阿嘉的家旁邊嘅cafe, 好想入去睇下呀!可惜只停留20分鐘,咁我地就唯有window eating啦!

第7站: 出火特別景觀區 

好特別嘅自然景觀呀!夜晚去應該會比較睇得明顯呢!

第8站: 白沙灣 





我地有1小時好好享受沙灘、吃、喝、買、玩樂!


我飲左”最難喝到的冰鑽焦糖鮮奶茶”XD 
好搞笑,亦都係好冒險嘅宣傳呢!

第9站: 貓鼻頭 
成個觀景台都擠滿左人呢!反而吸引到我嘅係呢一棵樹!XD




第10站: 關山欣賞日落 
等待日落中......

旅程嘅最後1 站,我地黎到關山等待日落,最估唔到嘅係喺同一個位置上,我地不但睇到到日落,仲好幸運睇到雙彩虹同感受到一場小雨呢!

第1次咁近距離見到雙彩虹,仲可以合照呢!

雖然落雨,好彩最後我地都見到日落呢!

旅行就係會帶比你唔同嘅驚喜!

想有我地嘅體驗?
https://www.kkday.com/zh-tw/product/2285?cid=2076


待續......
下篇:16天台灣環島遊:火辣辣墾丁PUB秀


更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler