Saturday, August 15, 2015

16天台灣環島遊:火辣辣墾丁PUB秀

Day 7 墾丁南卡威PUB秀




黎到墾丁當然唔可以錯過呢度嘅夜生活啦!
但真係估唔到墾丁嘅南卡威PUB秀嘅尺度係咁大架!OMG!!!


我同Albey喺入去前,仲係傻傻的好興奮準備睇猛男美女同反串嘅熱舞表演!
結果真係令我地大開眼界呢!!!=0= 

我地睇最後1場,23:00開始,半小時左右!


每張入場卷都可以兌換一杯野飲!

由於場內表演開始後係禁止影相同拍片,所以等待表演嘅時候要影個夠!

場內音樂已起,舞台中央放左一條鋼管,頭一排仲刻意要留空位!
唔知道會係點樣嘅表演呢?


首先係性感辣妹表演,OMG!!!
我地一開始以為只係黎睇普通嘅熱舞表演,原來我地睇小左呢個show喇!
呢個show係非常刺激火辣,我同ALBEY不停尖叫、OMG......
有D位我地都覺得接受唔到XD 哈!佢地實在太開放喇!

當中有頗多機會係同現在觀眾互動XD 選中左就”不幸”啦!XD
表演者一係搵坐係角落,一係坐係第1排埋手,單身嘅經常係佢地嘅Target呢!

不想被選中的Tips: 

  1. 坐得中間一些,要等表演者行過黎你度都覺得困難!
  2. 有伴侶的,記得要攬實對方,千其唔好放手!
  3. 一係扮忙,死拎住野飲飲XDXD

男生呢個環節要小心呢!玩得很大呢!XDXD
第1節我地已經嚇到呆左!

之後到帥氣猛男表演,我地已經知道大事不妙!!!
因為今次互動嘅係女生!OMG!我地都心諗唔好行過黎!
我地都未接受到頭先嘅刺激呢!XD


但係我地坐左個好開揚嘅位置,一黎猛男已經同我地開始眼神交流,之後勁show胸肌XDXD 
哈!攪到我地都唔敢睇!觀眾互動時結果個猛男真係走過黎=.=|||



我就被迫被邀請上台同猛男共舞,超尷尬!
Albey個時心諗好彩唔係我,仲偷偷影我相同拍片囉!=0=
(原來現在觀眾環節係可以拍片同影相!)

哈哈!好彩我個環節尺度不是很大,少少調情,還好!XDXD
我後面個個就慘!XD



最後係妖豔反串,反串表演者著好高嘅高爭鞋都仲可以係鋼管上跳同轉到飛咁,真係佩服呢!呢一part 真係好值得睇!
23:00 嘅最後1場原來有特別節目呢!搵1男1女現場觀眾......
DJ :”來點尖叫聲!!!”將現場氣氛帶到更刺激更High!


哈哈!表演完左之後,更係要同南卡威嘅猛男表演者影番張相啦!

佢影相比表演怕羞呢!XD


最搞笑係有個小朋友模仿表演者跳起鋼管舞黎呢!超可愛!(睇片尾啦!)

想有我地嘅體驗?
https://www.kkday.com/zh-tw/product/2264?cid=2046?cid=2076

待續......
下篇:16天台灣環島遊:恆春美食



更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler