Saturday, September 12, 2015

16天台灣環島遊:花蓮溯溪大冒險

Day 13 花蓮砂婆礑溪日間

黎到旅程嘅第13日,我地欣賞左好多台灣大自然嘅美,現在我地就再靠近一D,黎抱抱大自然啦!
我地今日行程係去花蓮嘅砂婆礑溪體驗溯溪活動!

呢個係我地成個行程最怕嘅活動呀!我怕水,Albey 怕高,我地平常又唔多運動,所以對我地黎講呢個又係一個重大嘅挑戰呀!

睇到咁誇張嘅裝備後,好似要好小心同做好防護措施先唔會受傷咁!
單睇教練示範安全配備時,我地都開始好緊張喇!

之後我地拎好裝備就入去更衣棚換衫喇!教練提示換衫唔好太大動作,如果唔係好易連人帶棚成個跌底架XD


換好裝備,我地出發!



打頭陣係捉著繩子爬石,當然難唔到我地啦!

呢個活動抵讚嘅地方係有攝影師跟隨,去到每個特別位都會幫你影個人同團體相,係一個好好嘅Service呢!拍片就要靠自己喇!XD 

呢個係出洞照XD 

有D位教練會將你推入水,務求做到拍攝效果XD (原來呢D都係小兒科,好戲在後頭呢!)

我地從下游慢慢邊玩邊爬上去砂婆礑溪嘅上遊,然後喺上游較深嘅水開始跳水啦!

好緊張呀!先係1米高,睇我仲笑得出,更係冇事啦!

再黎3米,嘩!有D驚添!教練一句再唔跳推你落架,即刻快快跳先XD

呢個位我驚嘅係我跳左入去水,我對Con會唔會脫落多D,所以合眼閉氣,跳呀!

喺溪谷中,我地突破左自己,從3米高嘅石頭上跳落來,係估唔到嘅刺激好玩呢!
其實仲有個7米XD 哈!本來都好想再挑戰一下,不過之後我地就安排左去玩天然Spa 同天然溜滑梯,所以就算喇!
原來浮喺水上享受大自然係咁舒服架!

當我地舒服完,教練話比我地聽仲有精彩表演=0=||| OMG
開頭睇住一個個以唔同方式被掉落水,我同Albey睇到O晒咀,教練們就玩得開心喇!
愈遲落去對待就愈恐怖呢XD 不過個一刻我又沒有話特別驚,可能跳左2次水,warm up左,反而Albey 真係嚇到不停大叫呢XD (我地下場係點?睇片啦!)


喺3個小時內,我地渡過溪間、攀登瀑布同跳水,仲有享受天然spa、天然溜滑梯,既刺激好玩又舒服安全,真係好值得推介呢!

喺教練嘅專業同幽默指導下,我地完成左溯溪活動喇! 

返去換完衫後,已經有碗熱熱嘅湯麵等緊我地喇!


玩完之後,好好彩我地被邀請去佢地嘅後場參觀呢!

呢D裝備都係我地頭先用過既呢!

有分唔同Size,好齊全呀!




想有我地嘅體驗?
【刺激新玩法】花蓮溯溪大冒險
https://www.kkday.com/zh-tw/product/1845?cid=2076



待續......

下篇:16天台灣環島遊:花蓮夜間抓溪蝦
更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler