Tuesday, September 15, 2015

16天台灣環島遊:踩單車夜遊台北

Day 14 台北夜生活

台北喺我地出發嘅地方,第1個行程就係喺陽明山睇日出,好似已經係好耐之前嘅事呢!今次我地就黎個踩單車夜遊台北,好好感受下台北美麗嘅街景啦!


上一次喺高雄有導遊載我一程,就可以輕輕鬆鬆,但今次要自己親力親為就要加油喇!XD


第1站:總統府

第1次踩單車經過總統府前面呢!喺呢個位影相同拍片都好特別架!不過影呢個Shot就要喺馬路中心,係趁住10幾秒嘅綠燈時影喇!XD


第2站:中正紀念堂 


去到中正紀念堂同兩廳院嘅範圍只可以推,唔可以踩!


第3站:兩廳院


夜上嘅兩廳院比日頭更靚呢!呢邊冇打燈,就影下我地個剪影啦!XD


第4站:南機場夜市

跟隨著導遊Jim,我地踩到左南機場夜市喇!南機場夜市雖然唔大,攤位亦比較少,但裡面賣嘅食物都好多元化架!

而且呢度唔會太迫,逛起黎比較輕鬆自在D呢!好鐘意呢個夜市呀!我地開始搵食喇!

Albey 話好想試下呢個火焰骰子牛喎!

果然好好食呢!

見到燒栗米,我又忍唔著衝左過去買喇!

呢個燒栗米真係超好食,好入味呀!仲可以揀大細、味道、同軟硬度添!

係我成個旅程食過最好味架!

之後黎個現炸嘅魷魚配上檸檬椒鹽,正!


最後Jim仲帶左我地去來來水餃館,好多人排隊買水餃呢!


食左第1啖就知道呢度嘅水餃真係好好食呀,唔怪得咁多人啦!


南機場夜市多數以在地人為主,呢到可以話係臥虎藏龍呀!



第5站:馬場町紀念公園

食飽飽,我地踩到左馬場町紀念公園!然後放下單車,散下步,欣賞一下河邊景色先!


第5站:國立台灣大學

最後Jim帶我地黎到台大睇帥哥?說好的帥哥呢?XDXD


Yeah!我地完成左台北單車夜遊體驗啦!


上一次遊台北主要都係坐捷運,一個點都一個點好方便!但今次喺公路上踩著單車,沿途可以見到更多風景,鐘意停就停,踩就踩,好自由呢!想有我地嘅體驗?夜遊臺北 - 讓臺北青年帶你認識臺北!https://www.kkday.com/zh-tw/product/1635?cid=2076


待續......下篇:16天台灣環島遊:回到原點的心情更多分享與交流:Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletravelerlnstagram:york.york.freestyle_traveler