Thursday, September 17, 2015

16天台灣環島遊:台北深度包車遊 (上)

Day 15 台北 九份 > 黃金瀑布 > 陰陽海


黎到旅程嘅最後1日,我地由台北出發,體驗10小時嘅包車遊服務,就黎1日想去邊就去邊啦!第1次體驗包車遊,呢個方式比拼車仲正,不但有私人司機,仲有專業嘅路線指導,只要我地講出想去嘅地方,司機會安排最順序路線,點對點,唔洗煩惱交通上嘅問題,又方便又自由呢!

首先司機會去到飯店迎接,要記得車號同司機嘅聯絡呀!
呢個位我地有個小插曲XD 
我同Albey太趕,冇睇車牌亦都冇睇架車,我地竟然上左架的士,仲行左一小段路XD
因為司機打黎話喺門口,而我地又咁岩見到門口有架車,就上錯車了XD
好彩我地個司機打番黎話未見到人,但我地又上左車,先知道原來上錯車呢!
不過個的士司機就發晒脾氣,話要收番我地起標價,其實架車都只係行前左冇100米=_=||| 
算啦!當買個教訓,之後我地個司機好好人,仲幫我地比埋錢添!


我地嘅包車旅遊開始啦!上左車見到有水、有紙巾,真係服務貼心呢!

第1站:九份


九份老街喺Albey每次黎台灣都會去嘅一個景點,所以佢都好熟呢度,而我只係黎過九份1次,而且上一次係落雨,都冇咩點行過呢!好搞笑地今次就由一個馬來西亞人做導覽人員帶一個香港人遊九份,解說一下九份嘅特色!


我地由呢條九份舊道入去!


哈!行左幾步,就去買黑糖冬瓜茶,本來諗會唔會好甜,結果味道剛剛好,正!


我要完成我上一次完成唔到嘅心願XD就係影多D靚相喇!因為上次落雨又多人,的確好難影呢!
 
今次人比較少又好天,喺呢條樓梯度衝落黎都冇問題呀!哈!XD


永遠都等唔到巴士嘅站XD


原來呢個洞有得入去,仲可以通去另一邊架!上一次黎我都冇發現,Albey仲賴神秘話唔知通去邊呢XD

我喺洞入面行下行下都有D緊張添!我都已經唔高,估唔到都有彎低身嘅機會XD


喺九份亦都可以尋找到千與千尋嘅影子!


九份老街嘅昇平戲院仲保留住昔日嘅面貌,好有特色呢!

原來以前仲有軍警票呢!個買票位咁細,好有監獄嘅感覺XD

好鐘意小賣部嘅佈置!


之後Albey 話要帶我去每次黎九份都必食嘅-賴阿婆芋圓

好鐘意個種Q嘅口感呢!

你有聽過洞洞樂嗎?原來馬來西亞都有類似嘅童年玩意,我就第1次玩喇!唔知舊時香港有冇呢?


只要揀一個洞,整爛佢,咁就可以睇下入面有咩禮物架啦!最後我就抽左個用衫褸玩嘅井字過3關禮物喇!Albey話好耐冇見,睇住我玩,覺得好懷念呢!

呢一度喺Albey百看不厭嘅九份風景,的確係好有特色呢!


呢度係黎九份必影嘅景點,我地終於影到後面冇咩人嘅相喇!Yeah!

合照完更係要獨照啦!XD 呢張真係冇人呢!


哈!逛九份好難唔買野,好彩買左野都唔洗擔心,可以放係車上,輕輕鬆鬆又可以去另一個地方啦!


第2站: 黃金瀑布 


好特別的環境呢!

第3站:陰陽海 
澎湖有摩西分海,呢度都有顏色不同嘅陰陽海喇!


點解會形成陰陽海呢?
呢個答案我地竟然可以喺下一站-黃金博物館搵到呢!請留意下篇XD


呢架就係我地今日嘅專屬包車,好乾淨舒適呢!


有專屬包車真好,行到累左,又可以返去車度休息一陣,係一個好優閒的體驗呢!


想有我地嘅體驗?
【台北深度遊】歡樂包車旅遊
https://www.kkday.com/zh-tw/product/1794?cid=2076



待續......
下篇:16天台灣環島遊:台北深度包車遊 (下)
更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler