Friday, September 18, 2015

16天台灣環島遊:最後的一晚

Day 15 台北住宿體驗:麗禧溫泉飯店

最後1晚我地入住北投溫泉區嘅麗禧酒店!

呢間酒店高尚典雅,一入去就有種舒服自在嘅感覺!
我地今晚入住嘅喺雅緻豪華客房!


辦好入住手續後,服務人員就邊解說邊帶領我地到房間。 
麗禧嘅服務真係好好,服務人員解說得非常詳細而且服務周到,唔通呢種就係賓至如歸嘅感覺! 

嘩!超大雙人床呀!最後1晚我同Albey就親密D~打文章啦XD

打開櫃有各式各樣嘅飲品,仲有咖啡機添!



浴室非常乾淨整潔,半開放式和風設計,好舒服呢!


邊浸溫泉邊睇風景,簡直係歎~~XD

收拾好之後,我地就去酒店入面嘅歐陸餐廳食我地嘅Farewell Dinner喇!

行程去到最後,當然唔少得要好好慶祝一下啦!
聽日我地就要各自返去自己屋企,而下一次見面又唔知會係幾時呢!
所以為左要好好慶祝同好好道別,我地今晚要盡歡!


呢度好有情調,搭配上精緻又美味嘅料理,我地”兩個人的旅行”就喺呢個晚餐畫上左完美嘅句點啦!CHEERS!


我地開餐喇!

擺盤好精緻呢!

呢個牛肉非常鮮美多汁,又嫩又好食呀!

鮮甜嘅龍蝦湯飲起黎非常可口,好回味呢!

最後仲有紅茶同甜品,大滿足呀!
Farewell Dinner過後,我地返入房之後......
呢一刻嘅心情已經唔係失落,而係好好珍惜最後一晚呢!

呢度有浴袍,亦都有睡袍呢!住左咁多晚酒店,我地都係第1次著酒店嘅衫呢!XD 
可能呢度真係比到我地家嘅感覺啦!不過第2日晚我地就要各自回家喇!


酒店仲附送左梅子酒比我地享用呢!我地就以梅子酒再干杯,預祝我地各自日後嘅旅程愉快啦!
最後1晚,我地都豁出去喇!文章唔理住XD 


一齊浸住溫泉,一齊傾下計,回想番呢一個Trip真係不可思議,將一個馬來西亞嘅女仔同一個香港嘅女仔拉埋一齊,16日嘅台灣環島遊充滿著唔同嘅行程同挑戰,亦都將會創造更多日後嘅旅程呢!



麗禧酒店
電話:02-2898-8888
地址:台北市北投區幽雅路30號


待續......
下篇:16天台灣環島遊:最後的為食之旅
更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler