Saturday, September 19, 2015

16天台灣環島遊:最後的為食之旅

Day 16 台北 淡水>迪化街商圈>西門站>桃園機場>香港

喺台灣嘅最後1日,我地冇事先安排嘅行程,所以就可以優閒少少,慢慢歎個早餐先啦!

我呢個中式早餐同畫嘅餐紙係一樣架!
呢個早餐好豐富,好滿足呢!

天下無不散之筵席,下午我地就各散東西喇!

Albey 去西門町作最後衝刺,我就同台灣朋友相聚,等佢地帶我去玩喇!XD
最搞笑係成個旅程大多數都係Albey照顧我,估唔到去到最後佢都仲好記得我未逛晒淡水,喺淡水仲有好多野食未有機會試,所以轉告比我嘅台灣朋友聽,要佢地好好照顧我,再帶我去淡水玩呢!XD


所以淡水我又回來了!

今次先去真理大學逛一逛!

我的台灣朋友今天就靠你啦!XD

再由淡水河入去淡水老街,發現呢度原來有好多雕像呢!

近睇好可愛呀!


開始搵食!

1. 正宗阿給-點左阿給+魚丸湯


我記得當時問過點解叫阿給?原來係同日文あげ嘅發音相似,即係”油炸豆腐皮”嘅意思!

食落個口感好特別呢!而魚丸都好彈牙呀!

2. 阿媽的酸酶湯

以為酸酸地好開胃,原來仲好解渴架!



3.  烤鳥蛋加吻仔魚


我喺泰國食過1次烤鳥蛋,而加吻仔魚就未試過喇!加左吻仔魚之後質感豐富左,好好食呢!


然後我同朋友講我想去拍”不能說的秘密”個間學校睇下,朋友二話不說好我帶你去!
結果黎到左淡江大學?XD

哈哈!應該係淡江高中呢!好多人都會有呢個誤會XD 好彩兩間學校都好近姐!


黎到淡江高中,好可惜地入面係禁止進入,有好多人都喺外面盡力咁影入面呢XD
哈!我從出面都影得好清楚呢!




仲記唔記得劇中嘅呢條路呢?


七里香~~唔通周杰倫嘅靈感都黎自呢度?XD
點解套戲過左咁耐,我都咁想黎呢度呢?除左真係套戲好睇同個景靚之外,其實仲有特別嘅意義!
因為呢套戲嘅元素,令到我第1次贏拍片比賽!亦都因為有第1次,令我之後就愛上透過參加比賽黎到挑戰自己,今次嘅台灣環島遊亦都不例外呢!XD 


Yeah! 我地去下一站!

4. 71便利店-青森蘋果味雪糕

沿途經過71, 發現有青森蘋果味雪糕,我同朋友都被吸引左,一句要不要試一下呀?就引誘左我喇!好好味呀!好彩冇錯過呢種口味姐!
 
之後我地黎到迪化街商圈!


原來迪化街商圈好有歷史呢!


有好古舊建築嘅屈臣氏大樓!


好耐歷史嘅台北霞海城隍廟!


估下個白布有咩用? 


原來係方便以前一大班人聚集時用黎睇投影片既!

5. 永樂-台南魚焿

有D似碗仔翅口感,但白菜就好清甜!

台灣人實在好客氣喇!我係不停食,冇停過呢!
我已經飽飽地時,佢地係會話買黎等肚餓食嘛XDXD 我覺得我都未有機會肚餓呢!
結果外帶左兩樣野,不過喺途中我都食完喇!XD

6. 城隍廟旁杏仁露

超冰嘅杏仁露~好爽!

7. 純正麥芽餅 

我平時唔鐘意食麥芽糖,但喺朋友不斷推薦下,我就試下啦!
原來麥芽糖+餅好好食呢!令到麥芽糖冇咁甜,又有餅嘅脆脆感覺!

最後我同Albey相約喺我上機前我地再喺西門站道別!


Albey已經滿載而歸,而我都食到好滿足呢XD
道別嘅一刻,我地都好唔捨得,希望有機會再見啦!

最後喺桃園機場欣賞到美麗嘅夕陽!

謝謝台灣朋友們陪伴我到最後一刻,帶比我好多在地人的體驗,仲幫我地買埋我地當時買唔到嘅報紙添!XD


有趣分享:


我個行李超重左兩公斤,職員Sell 我呢一個Plan,話呢個Plan有額外3公斤,所以我個行李就唔會超重喇!加長位?我未聽過既,心諗是但啦!還惦我行李超重都要罰錢......


點知原來加長位係機上嘅第1排比較寬嘅位呢XDXD That’s marketing!


前2次去台灣我都冇太大感受,但今次實在發生左太多事喇!
我會好好記住朋友嘅一句說話 ”我知道你好喜歡日本,但也要來台灣看看呀!”
台灣,我仲有好多地方未玩呢!XD
謝謝你給我再來的理由,下一次黎我一定會帶著佢!


再見喇台灣!


16天台灣環島遊完結了~ 


更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler
Blog: http://yorkyorkpau.blogspot.hk