Friday, September 11, 2015

16天台灣環島遊:認識阿美族的文化

Day 12 花蓮住宿體驗:怡園渡假村

喺花蓮嘅兩晚,我地都會喺怡園渡假村住!

雖然呢度距離市中心比較遠,不過渡假村有車接送,只要預先通知就得架喇!

我地入住嘅係典雅雙人房!


房間非常寬敞舒適,好有家嘅感覺呢!

我同Albey都好鐘意呢度嘅環境呀!呢度嘅房間採用和風設計,又簡單又乾淨呢!

呢度嘅浴室空間都非常大,除左淋浴,仲有得浸下添!

浴室嘅步道設計,除左美觀亦都可以防滑呢!

而房間嘅外面,一踏出去就係一個休閒區!

晚上散散步,應該都好舒服呢!

我地喺房間休息左一陣,睇下電視、傾下計、打下文章,呢幾個鐘我諗係成個旅程中最悠閒架喇!XD 之後我地就去恰園廳食晚飯喇!

嘩!好好餸呀!不過我地得2個人6個餸誇左少少呢!

係度我地食到家嘅味道呢!好好味呀!
食飽飽,我地就去行下喇!

村入面夜晚有唔同嘅活動,7點開始打頭陣嘅係阿美族原鄉知音演唱!
聽著60年代嘅歌曲、睇著原住民嘅舞蹈,我地一齊走入小數民族嘅世界吧啦!

好多人喺晚飯後都過黎揍熱鬧呢!

原來阿美族係母系社會,結婚嘅話男嘅要入贅!
感覺上女嘅都係比較主動,會喺鐘意嘅男仔隔離跳舞!
阿美族嘅女生如果睇上左一個男生,就會將一個情人袋掛係佢身上, 表示要緊緊地套住佢,真係好有趣呢!

成個表演都非常精彩,好幽默咁表現左阿美族嘅文化呢!

表演時都會邀請現場觀眾互動,一齊合唱「高山青」!

阿美族嘅舞蹈教導
表演完就可以同佢地影相啦!

今晚,我地學識左阿美族嘅舞蹈、問候、感謝、歡呼聲等等嘅文化,唔知道日後會不會有機會用得著呢?

阿美族原鄉知音演唱之後仲有黏土DIY同放天燈活動,因為兩個活動我地喺旅程中都玩過,所以就選擇去周圍行下!

Check in 個時見到怡園渡假村入面有好多設施同活動,好岩一家大細玩架!
室內活動有藍球機、乒乓球......

室外嘅就有游水、單車等等!真係好想喺度住耐D呢!

我地喺時候又要開工喇!今晚就一邊飲野,一邊打文章,感受一下渡假村嘅悠閒啦!


怡園渡假村
地址:花蓮縣壽豐鄉豐坪村豐坪路三段6巷21號
電話: (03)865-1166



待續......

下篇:16天台灣環島遊:花蓮溯溪大冒險
更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler