Tuesday, September 15, 2015

16天台灣環島遊:回到原點的心情

Day 14 台北住宿體驗:首都大飯店

從花蓮返到台北,我地又回到最初相遇嘅地方,百感交集!
正當我地搵緊今晚住宿時,我地都驚訝到笑左XDXD

因為酒店外觀實在太宏偉,令我諗起半島酒店D Fd XD 再加上一大班著西裝嘅人!


我地嘅休閒打扮好似同酒店格格不入呢!個時係到諗緊我地係咪去錯地方XDXD 

個Check in 位都好豪華呀!我地好似去左以前嘅皇宮或者博物館咁呀! 

呢一刻我地真係又緊張又興奮呀!

我地今晚入住嘅係豪華客房!

呢到有書枱,好有Business嘅感覺,相信呢間酒店應該都係商務嘅客人比較多!

浴室有淋浴設備同獨立浴缸,馬桶仲要係日本高科技式!



咁多制XD 我都研究左一陣呢!


特別要講講呢隻洗頭同護髮幾香幾好用呢!


首都大飯店
電話:02 25075577
地址:台北市建國北路二段7號

我地完左台北單車夜遊行程之後,返到酒店如常梳洗收拾打文章!
所有野黎到第14日,成為習慣......

我地反而有D唔捨得咁忙咁充實嘅日子呢!開始擔心各自返到去會唔會好失落呢?
但又會諗我地終於可以休息下喇!XD 

呢個旅程,我地平均每日訓覺時間係唔到4小時......
好多野有開始就有終結,而喺終結前往往都係會有種矛盾嘅心情!

喺台灣嘅最後兩晚,回到原點嘅心情就係複雜呢!


待續......
下篇:16天台灣環島遊:台北深度包車遊(上)

更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler