Sunday, September 6, 2015

16天台灣環島遊:清境下雨天

Day 11 台中>清境

食完早餐,我地就搭由台中去清境嘅共乘車,向清境出發!

途中司機同我地講下午應該會落大雨呢!之後我地都好驚,因為我地下午諗住去清境農場,落雨就慘喇!好多地方都無遮無掩呢!又話落完雨之後睇日出係最靚,我地第2早又真係會去合歡山睇日出!又想佢落,但又唔想佢落,好矛盾呢!不過都控制唔到!XD


雖然天黑黑,但我地都係決定要黎清境農場,因為我地已經冇第2日喇!
好彩開頭雨比較細姐!

買好左門票後,我地就趁未大雨快速玩喇!

呢度有好多羊羊嘅設計,好可愛呀!

羊羊花盆

羊羊垃圾筒

羊羊風車

仲有滿滿嘅風車裝飾、一片薰衣草,好浪漫呀!

唔知係咪因為接近風車節,呢度有好多同風車有關嘅裝飾呢!


一開始見到一隻剃左毛嘅綿羊,諗住搵到隻多D毛嘅先合照,之後又見到1隻有好多毛嘅,又諗住去遠D見多D再影,結果突然雨愈落愈大,D綿羊走晒,同唔到佢地合照喇!

有D野真係可一不可再 >.< 唔好諗住有下一次呢!

之後一直落雨,綿羊們都躲左喺帳篷裡面呢!

唯有同假嘅影著先啦!


原來除左我地堅持落雨都黎,呢對新人都堅持落雨都影婚紗相架!


霧氣咁重可能會影到其他特別效果呢!XD
哈!我地就影到咁嘅效果喇!


之前Check左,今日有馬秀表演,但咁大雨唔知會唔會有影響呢!


當我地見到未開場前D馬係咁係到淋雨,就覺得好慘呀!行過去同佢地影相時,佢地即刻好大反應,超近距離,嚇左一跳呢!可能係因為落雨都被鎖左係度,唔走得,唔開心呢!

馬秀表演原來係室內,好精彩呀!


之後我地就由步步高昇行人步道走去小瑞士花園喇!我地真係睇少左個梯級呢!


又落大雨、又著拖鞋,一個唔小心,好危險呢!當Albey提醒完我要小心路滑,後1秒Albey就跌到跪左係地上爬唔起喇!=0=|| 好彩冇傷到要害!因為依然好大雨,所以我地唯有繼續行......

個時都幾狼狽,超級大雨,我地已經行左好耐,但估計都仲有一段路呢!所以我地決定除拖鞋行,安全D,我地好明濕係級級可危,多過步步高昇啦!XDXD 落雨好唔建議行呢度呀!
我地終於見到盡頭喇!原來我地行左487級樓梯呢!


好可惜落雨、好可惜唔夠時間,要趕下一個行程,我地只好喺小瑞士花園門口影張相,到此一遊啦!

希望下次有機會晴天黎,我要同多毛嘅綿羊合照、要去小瑞士花園!



想輕鬆上清境 ?
台中直達清境共乘車
https://www.kkday.com/zh-tw/product/1756?cid=2076


待續......

下篇:16天台灣環島遊:清境上的小城堡
更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler