Monday, September 7, 2015

16天台灣環島遊:清境上的小城堡

Day 11 清境住宿體驗:西雅圖璀璨雙城

我地喺台中搭共乘車上清境,第1站去嘅唔係清境農場,而係清境上嘅小城堡XD

呢座黃色嘅建築物就係我地今晚會入住嘅西雅圖璀璨雙城-塞哥維亞夢幻城堡啦!


西雅圖璀璨雙城
電話:049-2803123
地址:546,南投縣仁愛鄉大同村榮光巷39號

呢度嘅門口設計係海洋風格,藍白色令我諗起希臘嘅小島風情呢!

入去Check In嘅時候,發覺原來呢度仲有個小賣部,肚餓都唔洗驚荒山野嶺冇野食啦!哈哈!

呢度嘅餐廳設計好有風味,半透明嘅天花板、木製地板同枱、白與藍嘅情調......
經過餐廳、小花園,就會見到我地個城堡喇!
我地住喺2樓嘅夢幻城堡風情景觀四人房!

簡單整齊嘅佈置,配合山上嘅清靜同純樸!

從房間嘅陽台望過去,仲可以見到清境山區嘅景色呢!呢度夜晚一定會睇到好多星星啦!

呢度不但好住,仲好岩影相架,可惜件衫唔襯啦!XDXD


之後我地就趕住喺未落雨前去清境農場,雖然最終我地都係避唔到場雨,好彩我地都交到差呢!
雨中行路真係好累呢!好彩晚上有豐富嘅火煱餐補番!

食完火煱,我地又要開始另一個行程喇!呢個晚上我地安排左去盧山溫泉浸一浸!


想輕鬆上清境 ?
台中直達清境共乘車
https://www.kkday.com/zh-tw/product/1756?cid=2076



待續......

下篇:16天台灣環島遊:盧山溫泉
更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler