Tuesday, September 8, 2015

16天台灣環島遊:盧山溫泉

Day 11 盧山溫泉的盧山真面目XD



個日落雨,所以夜晚有少少凍,去浸溫泉就最好喇!
晚上有專車接我地去到盧山溫泉會館!呢度有大眾浴池同私人嘅和式風宮選擇,我地今次體驗嘅係大眾池!

黎到1樓嘅泡湯區,好似去左日本舊式傳統嘅溫泉旅館呢!

望出去個風景好似時光倒流,我地返左去古代?XD

浸之前記得要睇一睇泡湯須知呀!

當我包完毛巾,髮番個頭個時,突然有條四腳蛇跌左落我膊頭,=0= OMG 
我仲要好近距離見到佢囉!>.< 之後再入去不停沖,但好大陰影囉!

1樓嘅泡湯區有分溫水、冷水和熱水。

但熱水池係冇水=.=|| 冷水池又太凍,所以我地牌係Keep住係溫水池!

沒有熱水嘅溫泉,真係第1次浸呢!


2樓就係按摩水療為主, 個人覺得個水力大左少少,唔太舒服,所以我地都唔係浸左好耐就上水Lu!

走個一刻,發現我放係Locker 旁邊嘅雨傘冇左!唉!邊個咁順手呀~~~

本來我地都好期待去盧山溫泉浸呢一個行程,可能因為期望愈大失望就愈大啦!

返到去食住麵我地又要開工喇!

呢1晚我又冇訓過喇!因為半夜3點幾我地要準備去睇星星同日出呢!

待續......

下篇:16天台灣環島遊:合歡山的日出

更多分享與交流:

Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler