Thursday, August 6, 2015

16天台灣環島遊:澎湖必吃美食(上)


澎湖真係有好多美食呀! 第1日李大哥就帶我地周圍食食食啦!!!


美食1:白米+紫米雙色飯糰
二信飯團
地址:民生路與文化路口,二信民生分社前面
二信飯糰喺澎湖人鐘意食嘅早餐老店之一。


我地點左紫米+白米的雙色飯糰呀! 


入面好足料,味道有D似”痴”飯,好好食呀!




美食2:三色花枝丸
旺旺手工海菜煎餅
地址: 通梁古榕樹對面,有架流動車,一睇招牌就認得!

阿姨仲講笑咁話一睇我頂帽就知係遊客,因為真正嘅澎湖人要防曬係要打扮成佢咁喎!XD 
呢個係澎湖特有嘅三色花枝丸,好彈,三隻味都好好食呀!!


美食3:仙人掌冰
易家仙人掌冰
地址: 澎湖縣白沙鄉通樑村191號之2 
營業時間: 9am - 6pm

黎到澎湖又點可以錯過特產— 仙人掌冰呢? 

喺澎湖有好多家賣仙人掌冰,而易家就係澎湖仙人掌冰嘅創始店喇!


真係唔知原來仙人掌都可以食架!


味道係酸酸甜甜,好消暑呢!


美食4:燒肉拼滷雞腿飯+燒肉拼鹹魚飯
馬路益燒肉飯
地址:澎湖縣馬公市中正路7巷5號
營業時間:11am-2pm; 4.30pm-10pm

晚飯時候,我同Albey無意中搜尋到附近搵到馬路益燒肉飯,一開始真係唔知道呢間係澎湖最出名嘅餐廳之一,食完之後先知道呢,唔怪得咁好食啦!

Albey好鐘意滷雞腿,覺得好夠味呢!

而我就可鐘意個鹹魚,好有風味呀!




美食5:黑沙糖冰
傳統冰·黑沙糖冰
地址:馬路益的路口第一攤

食完燒肉飯後,發現旁邊有個傳統黑糖冰檔攤,繼續食甜品!

呢間店都好受歡迎呢!好長龍呀!


除左黑糖沙冰,仲有好多配料可以加落去架!


超好食呢!


待續......
下篇:16天台灣環島遊:澎湖必吃美食(下)

更多分享與交流:
Facebook: www.facebook.com/lifegoesonfreestyletraveler
lnstagram:york.york.freestyle_traveler